پاریس هیلتون

پاریس هیلتون بازیگر مشهور هالیوود در سخنانی جدید اظهار کرد عاشق غذا درست کردن است و همینطور بهترین آشپز دنیا نیز میباشد.او در این مورد گفت : " من باید بگم عاشق اینم که صبح بلند شم به صبحانه زیبا درست کنم بعدش زنگ بزنم به رفیقام و ان ها را هم دعوت کنم تا به من ملحق شوند.من عاشق غذا خوردنم و بیشتر از اون عاشق غذا درست کردن هستم.من دست پختم عالی است. نون های فرانسوی من نظیر نداره.صبحانه بهترین وعده غذاخوردن است و من خیلی بهش اهمیت میدم.واسه همینم همیشه صبحانه های خیلی خوبی درست میکنم.بیشتر سعی میکنم که املت و پنکیک درست کنم , چون هم خوب درستشون میکنم هم اینکه خیلی مفید و خوب هستن....ولی از بین تمام دست پخت های من باید اعتراف کنم که لازانیا از همه بهتره..من براتون لازانیایی درست میکنم که تا حالا در عمرتون نخورده باشید و انگشتاتن هم باهاش بخورید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد