ویل اسمیت محبوب تر از جرج کلونی و براد پیت

به تازگی لیستی از محبوب ترین ستاره های آمریکا منتشر شده است که ویل اسمیت در صدر این لیست قرار دارد. این ستاره ۴۰ ساله که با بازیگر فیلم ” زنان ” - جدا پینکت اسمیت - ازدواج کرده است توانست در این نظر سنجی از تام هنکس و ریزی ویترسپون پیشی بگیرد. خودش در این باره می گوید : فکر می کنم علت این موفقیت این باشد که من هیچ موقع آرامش ندارم و همیشه منتظر یک اتفاق تازه هستم.

سردبیر مجله Parade که این نظر سنجی را راه انداخته می گوید علت موفقیت ویل اسمیت این است که او همیشه خودش است وبه نظر می رسد برای موفق شدن تلاش چندانی نمی کند. موفقیت خودش در خانه او را می زند.

بازیگر فارست گامپ ، تام هنکس هم در کمال تواضع و فروتنی می گوید من اصلا فکر نمی کردم مردم من را اینقدر دوست داشته باشند.

به گزارش لیست محبوب ترینها به ترتیب از این قرار است. ویل اسمیت، تام هنکس ، ریزی ویترسپون ، جرج کلونی ، مریل استریپ ، براد پیت ، جولیا رابرتز ، جانی دپ ، جنیفر آنیستون و پاتریک دمپسی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد